סגן יו"ר הכנסת ח"כ רוט ביקר במוקד מגן דוד אדום

    בנצי לייזרוביץ No Comments on סגן יו"ר הכנסת ח"כ רוט ביקר במוקד מגן דוד אדום
    10:52
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ וסגן יושב ראש הכנסת משה רוט הגיע היום למוקד הלאומי של מגן דוד אדום שם פגש את מנכ"ל מד"א אלי בין ובכירי הארגון. ח"כ רוט שמע על פעילות הארגון החל מהשעות הראשונות למלחמת 'חרבות ברזל', על פעילות הצוותים בשטח, חלקם תחת אש תוך סיכון חייהם, על הכוננות הגבוהה אותה שומר הארגון ועל ההערכות להמשך. ח"כ רוט ערך סיור במוקד החירום 101 ושמע סיפורי גבורה אודות כוחות מד"א שהקריבו את חייהם בעת שהגישו עזרה רפואית.

    ח"כ רוט ראה את אמבולנס מד"א מכיסופים שנפגע מירי המחבלים ברגעים הראשונים של החדירה לקיבוץ על מנת להשבית אותו ולמנוע מהחובשים ומהפראמדיקים של מד"א להעניק סיוע רפואי לפצועים ולפנות אותם לבתי החולים.

    עוד שמע ח"כ רוט על שירותי הדם של מד"א שהתרימו למעלה מ-80,000 מנות דם מאז פרוץ המלחמה על מנת לטפל בפצועים ומסופקות בין היתר גם לכוחות הרפואה הצבאיים.

    ח"כ וסגן יושב ראש הכנסת משה רוט: "המיקוד שלכם זה ההצלחה של הארגון, ולהציל כמה שיותר חיים בצורה הנכונה ביותר, אני משבח אתכם, כל הכבוד".

    אלי בין, מנכ"ל מד"א: "צוותי מגן דוד אדום פעלו החל מהשעות הראשונות למלחמה בשטח ובמוקדים וממשיכים לפעול בכל הזירות בהן הם נדרשים. הצוותים פועלים בנחישות, תחת אש ותוך סיכון חייהם על מנת להציל חיים, הצגנו בפני חבר הכנסת רוט את פעילותם של הצוותים בשטח ואת סיפורי הגבורה שלהם."



    0 תגובות